Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kuracja Gynofloru u 33-latki

Po skonczeniu kuracji globulkami robionymi na zamowienie 3 dni temu. mialam brac gynoflor co 2 dzien. Jednak biore go 3 dzien co wieczor bo przez caly dzien jest ok a na wieczor zaczyna mnie lekko piec. Po gynoflor do nastepnego wieczoru mam spokoj. Czy to normalne ? Po jakim czasie poprawi sie stan moich miejsc intymnych ?
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy