Łupież łojowy tłusty u 23-latki

Witam!Od dość dawna zmagam się z łupieżem, w sierpniu byłam u dermatolog która stwierdziła że jest to łupież łojowy tłusty( jakoś tak) zaleciła stosować mediket plus,stosowałam go jakieś 6 tygodni lecz łupież nie ustąpił wręcz jest jeszcze większy, zrobiły mi się takie czerwone plamy na głowie na których występuja takie łuski łupieżu. Kiedyś używałam nizoral ale pomagał on tylko na pewien czas, dlatego umyłam dziś 2 raz nim głowę, czy słusznie? nie pogorszy to stanu? proszę o odpowiedz :)
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Łysienie plackowate

Łysienie plackowate objawia się występowaniem przejściowych lub trwałych ognisk łysienia skóry, która nie zostaje zapalnie zmieniona. Na temat pierwszych objawów łysienia plackowatego wypowiada się dr Tomasz Wasyłyszyn.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczne badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proponuje udać się do lekarza dermatologa.

0

Dzień dobry. Proszę zgłosić się na wizytę do lekarza dermatologa, po obejrzeniu zmian lekarz postawi diagnozę.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy