Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 2 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Łysienie plackowate u epileptyczki

Jestem epileptyczką, po braniu Topamaxu(mała dawka)wystąpiło u mnie łysienie placko..Leki przestałam brać na początku 1.14.Stosowałam wcierki od derm.,szampon Dermena,brałam Vitalpil,Biotynę,tran,drożdze,itd,piję skrzyp,pokrzywę,wcierałam Aplicort E,także Novoxidyl,dużo odzywek przeciw i pobudzających porost!Łysina nie tylko nie odrasta,ale rozszerza się,a minęło ponad pół roku. Włosy wypadają garściami,są przerzedzone.Wykluczyli tarczycę,robaki,grzybicę.Z tyłu jestem prawie łysa!Biorę też pół tab.relanium 5 mg na noc.Dermat.twierdzi, że to autoagresja organizmu(ale od sierpnia już się bardzo uspokoiłam),przepisała naświetlanie.KOMPLETNIE NIC NIE POMAGA!Co mam robić?- - Karolina
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Genetyka w łysieniu plackowatym

Witam. Autoagresja organizmu to nie agresywne zachowania danego pacjenta, ale pewne zaburzenia w obrębie układu odpornościowego, które doprowadzają do tego, że organizm atakuje własne zdrowe tkanki doprowadzając np. do wypadania zdrowych włosów. Aby stwierdzić tego typu zaburzenia konieczne jest jednak wykonanie szeregu dodatkowych badań. Proponuję wykonywanie diagnostyki pod kierunkiem dermatologa.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy