Naczyniowa skóra na penisie

Witam, mam pytanie mam strasznie naczynkowa skore na penisie po leczeniu clotrimazolem, nie tylko wewnetrzna czesc napletka ale i zewnetrzna tak do polowy czlonka odnosze wrazenie z ejuz nei tylko jest caly penis w tm miejsu czerwony to i jak bym male wylewy mial stad takie plamy czerwoen jak go nie ruszam to jest w miare ale wystarczy troche ze tam powiem zabaw nim i sex i juz czerwony mocno, czy mozn aco szastosowac jednorazowo lub regularnei zeby nie bylo tego efektu ?.Prosze o pomoc.
MĘŻCZYZNA, 33 LAT ponad rok temu

Leczenie opryszczki

Opryszczka to przykra dolegliwość - przez nią często nie chce nam się wychodzić z domu. Jak radzić sobie z opryszczką? Obejrzyj nasz film i dowiedz się tego.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Najprawdopodobniej doszło do wystąpienia działań niepożądanych stosowania Klotrimazolu. Powinien Pan udać się do specjalisty dermatologa, który po ocenie zmian wdroży odpowiednie leczenie. Do poradni dermatologicznej w ramach NFZ nie jest wymagane skierowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty