Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nagłe osłabienie wzwodu

Mam 26 lat i problem... Niepełny wzwód - nie jest tak twardy jak powinien, a o 2 razie nie ma mowy. Nie mam zbyt wielkiej ochoty na seks i porannego wzwodu. Miałem niewielki uraz głowy i przerwę w życiu erotycznym. Co może być przyczyną? Co zrobić?

MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Witam! Przyczyn osłabienia wzwodu może być wiele. Do najczęściej zgłaszanych zalicza się czynniki psychogenne - m.in. stres, obawy o satysfakcję partnerki itp. Ponadto na jakość erekcji wpływać może nieodpowiednia dieta, przyjmowanie używek, ogólne osłabienie organizmu i przemęczenie. U osób praktykujących nadmierną masturbację obserwuje się problemy ze wzwodem powodowane osłabieniem wrażliwości na bodźce uzyskiwane podczas penetracji. Sam spadek popędu seksualnego może być wynikiem m. in. przejściowego osłabienia kondycji psychicznej. W takim wypadku wskazana jest konsultacja psychologiczna. Z kolei eliminacja wcześniej wskazanych czynników prowadzi najczęściej do samoistnego odzyskania pełnej sprawności seksulnej. Jeżeli jednak nie przynosi to widocznych rezultatów, zaleca się konsultację ze specjalistą urologiem. Pozdrawiam

Lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy