Nawrót zmian skórnych po 3 kuracjach Izotekiem

Po 3 kuracji Izotekiem nastąpił nawrót. W celu poprawy stosowałem różne maści i żele. Po ostatniej wizycie u dermatologa otrzymałem Rozex i Duac. Niestety Duac podrażnił mnie bardziej niż Epiduo i powróciłem do Epiduo Nawilżający. Problem polega na tym, że pomimo iż w niektórych miejscach nie nakładam Epiduo to podrażnienia nadal są widoczne, nawilżający nie pomaga. Czy Rozex może zlikwidować te zaczerwienienia? Czy mogę Rozex stosować razem z Epiduo? Czy po Rozexie można stosować nawilżający?
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Rola stresu w łysieniu plackowatym

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza dermatologa, po badaniu będzie można określić odpowiednie dalsze postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty