Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Okres po odstawieniu tabletek podczas ciąży?

Witam! Mam pytanie... biorę od 4 miesięcy tabletki. W tamtym miesiącu kilka tabletek niestety ominęłam i myślę, że mogło dojść do zapłodnienia. Czy podczas ciąży od ostawienia tabletek można dostać krwawienia? W poniedziałek już nie brałam tabletek i we środę dostałam dziwnego krwawienia o zabarwieniu brązowym... czy to możliwe, że jestem w ciąży? Proszę o szybką odp :)

KOBIETA ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

Może Pani być w ciąży pomimo wystąpienia krwawienia. Proszę zrobić test ciążowy.

Pozdrawiam!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy