Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opóźnienie okresu - czy antybiotyk może mieć na to wpływ?

Dzień Dobry. Mam pytanie. Okres spóźnia mi się 4 dni. Od 7 miesięcy miałam w miarę (od 18 do 20 każdego miesiąca) regularny. Uprawiałam seks ze swoim chłopakiem, ale zabezpieczaliśmy się prezerwatywą, a ona nie pękła, ani nie zsunęła się. Ale tak 2 tygodnie temu brałam antybiotyk na zapalenie pęcherza moczowego. Czy jest prawdopodobieństwo zajścia w ciążę? Czy antybiotyk mógł opóźnić miesiączkę? Z góry dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam serdecznie.
Prezerwatywa nie chroni w 100% przed ciążą. Jeżeli nie doszło do jej zsunięcia lub uszkodzenia to ryzyko ciąży jest bardzo małe, ale nie równe zeru. Dlatego proponuję wykonanie testu ciążowego.
W Pani przypadku opóźnienie miesiączki może wynikać z niedawno przebytej infekcji dróg moczowych i zastosowanego leczenia.
Pozdrawiam.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy