Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ostra biegunka dwie godziny po zażyciu pigułki antykoncepcyjnej

Witam.Przyjmuję tabletki antykoncepcje Logest.Po zażyciu 4 tabletki po dwóch godzinach dostałam mocną biegunkę.Nie zażyłam drugiej pigułki tylko następną przyjęłam drugiego dnia o normalnej porze.Dwa dni po tym zdarzeniu miałam stosunek.Dopiero po nim dotarło do mnie ,że tabletka z dnia 4-go mogła się nie wchłonąć.Po 24 godzinach od stosunku wzięłam Postinor Duo.Mam pytanie,czy tabletki Logest działaja dobrze antykoncepcyjnie do końca ich opakowania?Pozdrawiam.
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Witam serdecznie. Nie ma powodów do obaw o dalszą ochronę.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy