Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przedawkowanie tabletek antykoncepcyjnych

Dzień dobry. Mam pytanie: wczoraj miałam wziąć 2 tabletkę z opakowania N*** (dwuskładnikowa tabletka antykoncepcyjna), ale tuż po zażyciu tabletki dostałam biegunki, po zażyciu następnej sytuacja się powtórzyła i tak wzięłam w sumie 3 tabletki w ciągu 2 godzin z obawy o to, że poprzednie się nie wchłonęły. Teraz myslę, że może jednak za dużo przyjęłam tych hormonów. Mam pytanie: co z resztą cyklu, jak to wpłynie na skuteczność dalszej antykoncepcji? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

KOBIETA ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam.

Jeśli po ostatniej tabletce nie wystąpił już luźny stolec (przynajmniej przez 4 godziny), to działanie antykoncepcyjne jest zachowane. Nie ma również obaw o przedawkowanie. Może Pani kontynuować przyjmowanie tabletek o stałej porze.

Pozdrawiam serdecznie!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy