Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia i ból piersi podczas stosowania Microgynon

Witam. Biorę Mikrogynon21 i zużyłam ponad połowę opakowania. Tabletki zaczęłam brać w 1 dniu miesiączki, regularnie stosuję. Na początku miałam plamienia. Od zażycia 5 lub 6 tabletki zaczęły mnie boleć piersi. Teraz ból jest mniejszy. Czy jest to związane z ubocznymi skutkami stosowania leku czy muszę udać się do specjalisty? Dodam, że czasem lekko pobolewa mnie brzuch.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Witam serdecznie. Najprawdopodobniej jest to efekt uboczny tabletek. Nie mogę jednak tego potwierdzić stąd proponuję udać się do ginekologa.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy