Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 0 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plastry antykoncepcyjne a krwawienie

Przez kilka miesiecy stosowałam plastry, ale je odstawilam gdy pojawila się miesiączka. Po miesiączce współżyłam z mężem i po 10 dniach wystąpiła u mnie kolejna miesiaczka. Czy to może być spowodowane odstawieniem plastrow, czy też jest to szansa na to, że jestem w drugiej ciąży.

KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Bez przeprowadzenia badania ginekologicznego i wykonania testu ciążowego niemożliwe jest ustalenie przyczyny krwawienia.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy