Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Po jakim czasie uczulenie po Augmentinie minie?

Lekarz przepisał mi Augmentin, po którym pojawiło się zaczerwienienie rąk, stóp, swędzenie i opuchnięcie dłoni. Po zażyciu 3 tabletek poszedłem ponownie do lekarza, a on zmienił mi antybiotyk i stwierdził uczulenie na penicylinę. Pomimo upływu 24h swędzenie i zaczerwienienie nie zmniejsza się. Czy to normalne? Po jakim czasie uczulenie minie?
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Co wiesz o alergii pokarmowej u dzieci?

Sprawdź, czy tej choroby można uniknąć, np. odpowiednim odżywianiem w czasie ciąży. Z filmu dowiesz się również, czy alergia jest chorobą, z której nie można zostać wyleczonym, a także kiedy najlepiej badać dzieci pod kątem alergii.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy, pomimo odstawienia antybiotyku, mogą się jeszcze utrzymywać nawet przez kilka-kilkanaście dni. Proszę zażywać leki zgodnie z zaleceniami lekarza prowadzącego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy