Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podwyższony poziom testosteronu a przerzedzanie się włosów

witam.Pytanie do ginekologa lub endokrynologa. Czy podwyższony pozimo testosteronu u kobiety po menopauzie objaw np. przerzedzanie się włosów na czubku głowy i wąsik nad górną wargą jesli okaże się po zbadaniu że jest wysoki czy można obnizyć ,zeby zniwelować problem. Partnerka otrzymuje zastrzyk hormonalny raz w miesiącu. Bardzo proszę o odpowiedź
MĘŻCZYZNA, 48 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy jak najbardziej mogą być konsekwencją podwyższonego poziomu testosteronu. Jeśli taka diagnoza się potwierdzi, jak najbardziej możliwe będzie zastosowanie leków obniżających poziom testosteronu, co powinno spowodować ustąpienie objawów.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy