Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 8 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pogorszenie samopoczucia po zażyciu leków na rwę kulszową?

Witm serdecznie mam pytanie, ponieważ na obecną chwilę przyjmuje na stałe leki na ciśnienie Bisocard 5mg i na depresję Asentra 50mg.do tego mam włączone leki Aspicam 15mg i Sirdalud 4mg. Na RWE kulszowa Wczoraj wzięłam pierwszy raz i bardzo źle się poczułam. Proszę napisać czy te leki mogą żle na mnie wspólnie działać? Z góry dziękuję za odpowiedź
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Badanie moczu na glukozę

Wzrost poziomy glukozy we krwi może świadczyć m.in. o infekcjach w nerkach, źle kontrolowanej cukrzycy, jak i wielu innych dolegliwościach i chorobach. Badanie możesz wykonać w każdym laboratorium, a nawet w domu. Dowiedz się więcej oglądając filmik.

Nie ma jakiś specjalnych interakcji między tymi lekami. Czasem po sirdaludzie pojawia się ogólne gorsze samopoczucie. Ewentualnie proszę odstawić własnie Sirdalud.

0

same leki nic nie wyleczą.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY.pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy