Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pojawiająca się krew na papierze po oddaniu stolca

Witam od czterech dni pojawia u mnie się krew na papierze po oddaniu stolca. Nie wiem dlaczego tak się dzieje i proszę o odp. Czy może być to spowodowane przez to ze mam tez hemoroidy. Bardzo wstydzę się o tym mowic komu kolwiek proszę o odpowiedz i dziekuje z góry.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Od czego zależy wybór metody leczenia hemoroidów?

Bez badania nie sposób stwierdzić, jaka jest przyczyna dolegliwości. Oczywiście bardzo prawdopodobnym powodem są hemoroidy. Proszę skonsultować się z chirurgiem, który przedstawi dostępne opcje terapeutyczne, a do tego czasu proponuję stosować dostępne bez recepty czopki łagodzące objawy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy