Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tamowanie krwawienia za pomocą endoskopu

Endoskopia to rewolucyjna metoda - nie tylko diagnostyczna, ale również terapeutyczna. O tamowaniu krwawienia z użyciem endoskopu opowiada lek. Marcin Radkowski.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam,

czarny stolec w Pani przypadku prawdopodobnie ma związek z zażywaniem suplementu diety zawierającego ten pierwiastek.

Zachęcam do zapoznania się z materiałem: https://portal.abczdrowie.pl/czarny-kal-kolor-kalu-stolec-smolisty-inne-kolory.

Jeżeli jednak poza czarnym stolcem doskwierają Pani jakiekolwiek dolegliwości ze strony układu pokarmowego, to warto skonsultować się z lekarzem. Krwawienie z przewodu pokarmowego jest jednym z możliwych powikłań wskutek leczenia kwasem acetylosalicylowym, ale występuje najczęściej u pacjentów borykających się z dolegliwościami ze strony górnej części układu pokarmowego.

Proszę zapoznać się także tym materiałem: https://portal.abczdrowie.pl/krew-w-kale-przyczyny-badanie.

Może Pani także dla pewności wykonać badanie na tzw. krew utajoną – jest to badanie kału, które powinno w sposób jednoznaczny rozwiać Pani wątpliwości.

Więcej na ten temat w naszym artykule: https://portal.abczdrowie.pl/krew-utajona.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy