Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z cholesterolem i trójglicerydami

Witam,mam problem z cholesterolem i trojglicyryda brałem parę lat lipanhyl i już miałem 230 ale strasznie mnie zaczęły boleć mięśnie,kości i przestałem brać a zacząłem pić karczocha i tabletki ziołowe Lipobon po miesiącu znowu mnie skończyło cholesterol na 360 trujgr.na 420 to znowu powrocilem do lipanhylu.Czy ja musze aby zrzucic cholesterol meczyc sie bolami miesni?Dziekuje za odpowiedz.
MĘŻCZYZNA, 68 LAT ponad rok temu

Badania krwi - TG

TG ? czyli trójglicerydy ? są estrami gliceroli i kwasów tłuszczowych. Są również podstawowym substratem energetycznym w organizmie oraz składnikiem tkanki tłuszczowej. Sprawdź czym grozi ich nadmiar ? czyli czym jest hipertriglicerydmia.

Koniecznie trzeba stosować koenzym q 10 dla ochrony. Warto podciągnąć wit D3. Omega 3 to tez dobry pomysł

Specjalista chorób wewnętrznych. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Boreliozy i Chorób Odkleszczowych (ILADS). Specjalizuje się głównie w leczeniu przewlekłych infekcji oraz chorób odkleszczowych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy