Zapytaj lekarza

7 4 2 , 3 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z rozszerzonymi naczynkami i ciągłym rumieniem

Witam, Mam cerę z rozszerzonymi naczynkami a co za tym idzie także i ciągłym rumieniem. Dermatolog poleciła mi żel Mirvaso i dała próbkę do przetestowania. Żel owszem zadziałał ale pojawiły się skutki uboczne w postaci silnego rumienia i pieczenia skóry. Czy miał ktoś już styczność z tym żelem i może stwierdzić czy stosowanie go codzienne nie pogorszy rumienia i czy tez żel jest bezpieczny dla cery skoro skutek uboczny jest tak silny?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Znamiona barwnikowe

Większość z nas ma charakterystyczne znamiona barwnikowe na ciele - jedni kilka, inni kilkaset. Są one niegroźne, chociaż może się zdarzyć, że rozwinie się z nich nowotwór.

Witam
U niektórych osób niestety Mirvaso powoduje podrażnienia skóry. Czy pamięta Pani, żeby na żel położyć łagodzący krem? Sugeruję zrobić przerwę przez kilka dni, poczekać aż skóra się zregeneruje i spróbować znowu go włączyć.
Podstawa to odpowiednio dobrana dobra pielęgnacja skóry naczyniowej.

Absolwentka Akademii Medycznej i Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy