Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem ze stabilizacją serca po ablacji

Mam 67 lat po ablacji rok temu na lekach rytmonorm warfin od 2 tygodni jestem u syna cierpie na migotanie plus trzepotanie w ostatnich dniach po trzy napady dziennie w szpitalu w londynie trafilem na oddzial z pulsem 160 moja Norma 60 kazali odstawic rytmonorm I dali Bisoprolol puls mam nizszy ale gdy mierze cis.. pokazuje arytmie czy ten lek pomaga na arytmie czy tylko obniza plus do tego mam spadki cisnienia ten lek chyba nie jest do stabilizacji rytmu serca czy to dobra zamiana dziekuje
MĘŻCZYZNA, 68 LAT ponad rok temu

Czy EKG może boleć?

EKG, inaczej elektrokardiografia, to bezpieczne badanie serca. Ale czy może ono boleć? Na ten temat wypowiada się specjalista - dr Piotr Gryglas, kardiolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy