Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 3 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sporadyczne migotanie przedsionków po ablacji serca

Dzień dobry.Na początku marca miałem wykonaną ablację serca. Na wypisie mam zaznaczone mam branie przez minimum 3 miesiące Warfin. Wartość INR miała być w zakresie 2-3. Ja przez ten cały okres zbliżyłem się jedynie do wartości 2 przy braniu 10 mg.Warfinu. Czy mogę teraz spokojnie odstawić to lekarstwo? Migotanie przedsionków mam sporadycznie i są one dosyć słabo odczuwalne.
MĘŻCZYZNA, 44 LAT ponad rok temu

Uwaga - zawał!

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Nie możę Pan bezpiecznie zrezygnować z leaczenia antykrzepliwego. Konieczne jest zmienienie przyjmowanej dawki lub leku antykrzepliwego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy