Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przerzedzenie włosów po stosowaniu Pantostin celem leczenia łysienia androgenowego

Witam. Po stosowaniu preparatu przeciw łysieniu andr. "Pantostin" włosy na obszarze stosowania przerzedziły mi się jeszcze bardziej. Jednak nie wyodrębniły mi się zakola tylko po prostu wszystko zrobiło się rzadkie.Dodam ze Pantostin stosuję już ok 2 miesiące. Czy taki proces jest normalny ? Czy można wspomuc i przyśpieszyć jakimiś tabletkami?
MĘŻCZYZNA, 22 LAT ponad rok temu

Opryszczka - wredny wirus

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Ewentualny inny sposób leczenia mógłbym zaproponować po kontrolnych badaniach. Niestety w leczeniu łysienia androgenowego nie zawsze udaje się uzyskać oczekiwaną skuteczność mimo prawidłowego postępowania.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy