Reakcja alergiczna po leczeniu Helicid Forte

Czy jest możliwe że leczenie refluksu przy pomocy helicid forte po trzech tygodniach zażywania (2 tabletki dziennie) spowoduje reakcję alergiczną?. Po odstawieniu na dwa dni leku nadal podrażnienie skóry występuje. Zaczęło się od swędzenia silnego skóry głowy, później szyi, następnie pach i przedramion. Wystąpiła wysypka czerwona zapuchnięta rozlana, która po kilku godzinach zniknęła żeby pojawić się na kolejnych partiach ciała. Występuje też lekki stan gorączkowy podczas wykwitów.
MĘŻCZYZNA, 40 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane objawy mogą być reakcją na lek. Nie można wykluczyć innego podłoża nieprawidłowości. Proszę stosować się do zaleceń lekarza prowadzącego.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty