Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 0 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Rozpoczęcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych podczas krwawienia po stosunku

To moje pierwsze opakowanie tabletek antykoncepcyjnych w zyciu, miałam je rozpocząć pierwszego dnia okresu, prawdopodobnie zażyłam pierwszą tabletke krwawiąc po stosunku z chłopakiem i nie był to okres, nie wiem czy moge teraz przerwać po jednej tabletce i rozpocząć pierwszego dnia okresu który powinnam dostac w najbliżych dniach, czy nie dostane krwawienie po odstawieniu. Czy czekac miesiąc. Proszę o odpowiedź. Dziękuję
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Jeżeli zażyła Pani tylko jedną tabletkę to proszę nie kontynuować tabletek w chwili obecnej- poczekać na miesiączkę i wtedy rozpocząć stosowanie tabletek. Powinna Pani zostawić rozpoczęte opakowanie na rezerwę a rozpocząć nowe.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0

Dwa wyjścia:
-odstawić, rozpocząć przyjmowanie 1 tabletki od 1 dnia menstruacji, lub
-kontynuować przyjmowanie tabletek ale do końca 1 opakowania nie będzie pełnej antykoncepcji.

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy