Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skutki uboczne Hydrokortyzonu 10 mg

Witam, przyjmuję 10 mg hydrokortyzonu rano, z powodu niskiego kortyzolu, ciągłego osłabienia. Jestem po naświetlaniach przysadki z powodu gruczolaka. Od 4 dni go przyjmuję, a zauważyłem że po przyjęciu tabletki robię się bardzo osłabiony i przymulony, do tego po przyjmowaniu leku bardzo trudno mi się jest skupić i pomyśleć, takie zaćmienie. Czy możliwe że są to skutki uboczne które miną ? dziękuję z góry za odp.
MĘŻCZYZNA, 28 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczne badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proponuje koniecznie udać się do lekarza prowadzącego leczenie. Po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy