Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Spóźnienie okresu po zapaleniu pęcherza

Witam. Ostatnio przechodziłam zapalenie pęcherza i brałam uroFuraginum, byłam także u ginekologa i stwierdził u mnie infekcje i przepisał Macmicor Complex 500 dopochwowo. Okres spóźnia mi sie już 10 dni, a na wizyte u lekarza musze czekać. Czy opóźnienie się miesiączki może być spowodowana braniem leków i przebytymi infekcjami ? Prosze o odpowiedź
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane opóźnienie miesiączki jak najbardziej może być konsekwencją przebytej infekcji. Sugeruję cierpliwie poczekać na miesiączkę. Gdyby nie wystąpiła w ciągu kilku najbliższych dni, proszę skonsultować się ze specjalistą ginekologiem. W takim przypadku warto także wykonać test ciążowy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy