Stosowanie Encortonu 5 mg a wypadanie włosów

Od niedawna włosy wychodzą mi garściami podczas mycia , badania na tarczyce miałam robione dwa lata temu i były w normie . Codziennie przyjmuje Encorton 5 mg. Do niedawna nie suszyłam włosów i porobiły mi się krosty , ale już je nieco podleczyłam . Mam skłonność do łupieżu i przetłuszczania . Kupiłam specjalny szampon i biorę skrzyp od ponad miesiąca , ale niestety nie widać żadnych efektów .
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

Mgr Joanna Szmitka-Ĺuszczyk
Mgr Joanna Szmitka-Ĺuszczyk

Witam ciepło

Przyczyn do wypadania włosów jest bardzo wiele
Jedną z nich oczywiście może być terapia Encortonem, ale wcale tak być nie musi
Bardzo również przeanalizować własny jadłospis oraz nawyki zywieniowe.
Zachęcam do konsultacji z rozsądnym dietetykiem, który naniesie stosowane poprawki.
Z preparatów do pielęgnacji skóry głowy oraz włosów bardzo gorąco polecam SEBORADIN serię zawierającą wyciąg z czarnej rzepy - szampon, odżywka oraz ampułki do wcierania w skórę głowy. Działają antyseptycznie i poprawiają ukrwienie skóry głowy, a tym samym powodują że włos jest mocniejszy

Pozdrawiam
Asia Szmitka-Łuszczyk

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty