Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leku Diane 35 na trądzik i PCOS

Biore rok Diane 35 na ciężki trądzik i pcos. Pierwsze pół roku było super cera się poprawiła,hirsutyzm zmalał a od drugiej poły roku czuje się gorzej ,problemy z pęcherzem,nerki bolą ,pojawia się znowu owłosienie tam gdzie wcześniej znikło. Dlaczego? Czy mam dalej brać tą Diane? Nie chcę żeby trądzik znowu wrócił ale czy nerki mogą boleć z Diane 35?? bardzo proszę o radę i z góry dziękuję za informacje
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Trądzik - podstawowe informacje

Witam. Ból nerek nie jest typowym objawem niepożądanym działania preparatu. Jeśli jednak niechciane owłosienie ma tendencję do nawracania wskazane jest ocena endokrynologa. Tego rodzaju problemy w dużej mierze wynikają bowiem z zaburzeń hormonalnych.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy