Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie środków odchudzających przy Velafaksynie

Ostanio bardzo przytyłam ,biorę velafaksynę,na depresję, kiedyś odchudzałam się Adipexem schudłam 20 kg ,jaki lek mam teraz zastosować,oczywiście ćwiczenia aby zgubić nadwagę.Ważę 89kg przy wzroście 160cm.Pomocy!
KOBIETA, 49 LAT ponad rok temu

Otyłość w Polsce

Dzień dobry,

po pierwsze Adipex jest w Polsce nielegalny i przy okazji niebezpieczny ze względu na zawartość fenterminy - pochodnej amfetaminy, która jest substancją mogącą powodować niebezpieczne efekty uboczne. Dlatego też Adipex został wycofany przez większość krajów z obrotu. Są znacznie bezpieczniejsze metody na odchudzanie - dieta, trening i odpowiednia suplementacja (jest mnóstwo dobrze działających spalaczy tłuszczu).

Jeśli jednak zdecyduje się Pani na Adipex, to nie powinien być on łączony z żadnymi lekami przeciwdepresyjnymi. Jeśli natomiast po wenlafaksynie przybrała Pani na wadze zaleciłbym raczej konsultacje z lekarzem psychiatrą w celu zmiany leku na inny, np: z grupy SSRI.

Pozdrawiam.
Adam Zajączkowski
www.zajaczkowski-psychoterapia.pl

0

odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY.pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy