Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie tabletek Naraya a ryzyko ciąży

Witam, miesiąc temu zaczęłam przyjmowac tabletki NARAYA. Okres trwał przez 7 dni, poczym wstąpiło plamienie które trwało w zasadzie do końca pierwszego opakowania. Z kolei w czasie 7-dmio dniowej przerwy, nie dostałam okresu już w ogóle. Moje pytanie jest-czy jestem w ciąży? Czy jest to możliwe? Przez cały czas regularnie współżyłam z parterem, nie stosując innych metod antykoncepcji. Czuje się jak w ciąży. Powększony biust, ból podbrzusza i jestem opuchnięta. Robiłam test, 7-dni przerwy...i ni
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Trójwymiarowe USG

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy