Zapytaj lekarza

7 1 6 , 3 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędząca wysypka po Ketonalu

Witam.Dostałam silne uczulenie po ketonalu-najpierw na plecach teraz największy problem jest z prawą dłonią. Bardzo swędząca wysypka,mnóstwo krostek wypełnionych płynem no i obrzęk.Dermatolog przepisał mi maść sterydową Dermovate i tabletki Telfexo.Stwierdził,że nic więcej nie może przepisać bo mam nieleczone nadciśnienie. Czy jest jeszcze jakiś sposób żeby to choć trochę uśmierzyć? Będę wdzięczna za pomoc. Bożena
KOBIETA, 51 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Może Pani stosować jeszcze preparaty wapna doustnie , lek hydroxyzyna w tabletkach na noc zamiast Telfexo. Dobrze jest natłuszczać skórę emolientami np. Atoperal baby balsam.
Pozdrawiam
Iwona Stajkowska

Specjalista w dziedzinie dermatalogii i wenerologii. Członek Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych i Akademii Czerniaka. Odznaczona Laurem Pacjenta w latach 2012, 2013 i 2014.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy