Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędzące plamy na twarzy, dłoniach i miejscach intymnych

Witam, od dwóch lat średnio co 1-2 miesiące wyskakują mi swędzące plamy na twarzy, dłoniach oraz miejscach intymnych. Dwa lata temu zdiagnozowano rumień wielopostaciowy. Podano mi wówczas tabletki na bazie sterydów. Czy nadal mam to samo? Czy można to jakoś leczyć? Czy sterydy są konieczne? Jakie badania zrobić?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Trądzik - podstawowe informacje

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane zmiany zmiany mogą świadczyć o nawrocie choroby. Proszę udać się na wizytę kontrolną do lekarza prowadzącego, który wdroży odpowiednie leczenie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy