Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 6 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne i depresja

Witam. Od dwóch lat biorę tabletki antykoncepcyjne. Obecnie zmagam się z depresją oraz przytyłam w ciągu kilku miesięcy 10 kg. Nie wydaje mi się, żeby przyczyną były pigułki, wcześniej było wszystko w porządku. Zastanawiam się jednak czy zmiana tabletek lub zupełne odstawienie nie byłoby dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Powikłania poporodowe

Proszę całkowicie odstawić tabletki.

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. W pracy zawodowej skupia się na ginekologii plastycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Ginekologii Estetycznej i Rekonstrukcyjnej oraz Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Laseroterapii Ginekologicznej. Odznaczony certyfikatem Laur Pacjenta 2013.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy