Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne na zatrzymanie długotrwałego krwawienia z dróg rodnych

Witam, mam pytanie do ginekologów. Od 3 pazdziernika biorę tabletki antykoncepcyjne aby przerwać krwawienie które trwało od 29 sierpnia. Od wczoraj zaczęły się ponowne brązowe upławy. Proszę o opinię.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane brązowe upławy świadczą o ich podbarwieniu krwią. Może być to działanie uboczne antykoncepcji hormonalnej jak i wynik schorzenia podstawowego. Jeśli upławy będą się przedłużać lub nasilać, sugeruję konsultację ze specjalistą ginekologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy