Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tardyferon na anemię 25-latki

Mam 25lat. Mam od kilku lat zdiagnozowaną anemię. Biorę tabletki tardyferon, jak to bywa często zapominam ich brać, a jak zaczynam brać już dłuższy czas to wtedy boli mnie brzuch i je odstawiam. Czy na podstawie tego lekarz może przepisać mi zastrzyki albo kroplówki? Mam już dość brania tabletek tardyferon, za często o nich zapominam, mam ogromne problemy, mam w ogóle wrażenie, że tardyferon powoduje u mnie strasznie negatywne skutki uboczne. Nie wydaje mi się to normalne, że po zażyciu jednej tabletki tardyferon tak bardzo boli mnie brzuch, że nie jestem w stanie zmusić się do tego żeby wziąć kolejną dawkę. Czy jest szansa na to, że dostanę od lekarza lek w innej formie? Chyba że istnieje jakiś cudowny zamiennik tardyferonu, który nie będzie powodował u mnie takiego bólu brzucha, bo z tym już nie jestem w stanie wytrzymać :( Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Co o naszym zdrowiu mówi żywa kropla krwi? [Specjalista radzi]

Krew może wiele powiedzieć o naszym zdrowiu, a jeszcze więcej świeżo pobrana, która natychmiast trafia pod mikroskop. Pozwala nam to określić, czy organizm jest zakwaszony, ma odpowiedni poziom wolnych rodników, nie jest obciążony toksynami, pasożytami czy grzybami.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy