Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Trudności z zajściem w ciążę po stosowaniu antykoncepcji hormonalnej przez 4 lata

Witam. Staram sie o dziecko z obecnym partnerem,jednak są male komplikacje. jestem po 4letnim stosowaniu antykoncepcji, teraz nie stosuje już od 1,5 roku, czy może to być powodem?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Posiadanie dzieci przy WZW

Dla kobiety w ciąży każdy problem zdrowotny może być niebezpieczny. A wirusowe zapalenie wątroby brzmi groźnie. Czy wobec tego kobieta z wzw może zajść w ciążę?

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Niestety nie sprecyzowała Pani jaki rodzaj antykoncepcji Pani stosowała Trudno zatem ocenić czy ma to związek z problemami z zajściem w ciążę. Jeśli jednak już od półtora roku nie może Pani zajść w ciążę, sugeruję konsultację ze specjalistą zajmującym się problematyką niepłodności.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy