Uczucie drętwienia języka

Witam, Mam pytanie - otóż od 3 dni odczuwam drętwienie(?) języka, tj. jest to uczucie jak gdybym miała lekko znieczulony język (np. porównywalnie z uczuciem po przyjęciu tabletki "od gardła" z chlorowodorkiem benzydaminy). Od kilku dni przyjmuję aerozol do nosa Pronasal, w ulotce jest napisane, iż u jednej osoby na 10 000 może on powodować zaburzenia węchu lub smaku, tak więc - czy to dziwne uczucie "drętwienia języka" może być spowodowane aerozolem? Jeśli tak to czy powinnam go odstawić?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Jak wygląda balonikowanie zatok?

Balonikowanie zatok to jeden ze sposobów leczenia uciążliwego, ciągle nawracającego zapalenia zatok. Obejrzyj filmik i dowiedz się, jak wygląda ten zabieg.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty