Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uczulenie na witaminę A

Piszą, że wit. A ma działania nawilżające "od wewnątrz". Problem w tym, że uczuliłem się na wit. A przyjmowanej od wewnątrz. Reakcja jest taka, że jama ustna i miejsca intymne są permanentnie suche, bo codziennie spożywam wit. A. Gdy wezmę tabletke z wit.A wysusza mnie bardziej. Gdy zjem owoc z Wit.A to też bardziej. Masakra. Uczuliłem się lekiem Nonacne albo Curacne (przypisał dermatolog). Zaznaczam, że uczulenie występuje od zażycia doustnego wit. A. Co robić?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Jedzenie może zwiększać ryzyko alergii! Zobacz, na co uważać

Dietetyk kliniczny Iwona Wierzbicka mówi o tym, jakie produkty spożywcze mogą wywoływać alergie. Ryzykowne mogą być: jaja, kolorowe barwniki spożywcze i produkty paczkowane zawierające glutaminian sodu wywołujący reakcje alergiczne. Oprócz tego warzywa takie, jak bakłażany, papryka, pomidory czy ziemniaki przyczyniają się do rozszczelnienia jelita, co może wywołać róznego rodzaju alergie.

Witam,

Polecam stosowanie produktów zawierających naturalnie witaminę A. W jakim celu dermatolog przepisał podane wyżej leki? W celu ustalenia odpowiedniego działania zapraszam do umówienia się na wizytę.

Serdecznie pozdrawiam|
Robert Lipert
Mój dietetyk
tel. 792 450 650

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego posiadający specjalizację z Żywienia Człowieka.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy