Wymioty po alkoholu i po zażyciu tabletek antykoncepcyjnych

witam, tabletke antykoncepcyjna przyjmuje godz 21.00, w ubiegla srode (2 dni temu) przyjelam ja jak zwykle, niestety nie minelo duzo czasu (mysle ze ok godz) jak zwrocilam ja pod wplywem alkoholu. przyjelam nastepna, po ktorej rowniez zaraz zwymiotowalam, po tym wszystkim przyjelam jeszcze jedna (trzecia) tabletke i poszlam spac. obudzilam sie o 6 rano i zazylam jeszcze jedna dla pewnosci. czy istnieje ryzyko zajscia w ciaze badz jakichs powiklan w antykoncepcji? caly nastepny dzien wymiotowalam
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Przy długotrwałej antykoncepcji szansa na zajście w ciążę przy pominięciu jednej tabletki praktycznie jest bliska zeru. Podczas badania kontrolnego, jeśli lekarz wykonuje u Pani ocenę endometrium (błona śluzowa macicy), to doskonale orientuje się czy działanie antykoncepcyjne stosowanych tabletek jest właściwe. Nie należy się bać. Dłuższe problemy żołądkowo-jelitowe natomiast wykluczają skuteczność antykoncepcji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy