Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wynik badania APTT i widoczne żyły a stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Od ponad roku biorę tabletki antykoncepcyjne. Zrobiłam badania APTT wg zaleceń ginekologa i otrzymałam wynik 26,23. Lekarz zalecił mi odstawienie tabletek. Mam bardzo widoczne naczynia krwionośne naczynia na skórze i bardzo się pocę. Czy muszę przestać brać tabletki? Z góry dziękuje za wyczerpującą odpowiedz
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę kierować się zaleceniami lekarza prowadzącego. Prawdopodobnie objawy wskazują na występowanie działań niepożądanych tabletek i stają się one wtedy niebezpieczne dla osoby ich używających.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy