Zapytaj lekarza

7 1 6 , 7 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów a niski poziom żelaza

witam mam na imeie magdalena robilkam sobie badania i wyszlo ze mam malo zelaza strasznie duzo wypada mi wlosow co robic
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Wypadanie włosów może być konsekwencją obniżonego poziomu żelaza. W tej sytuacji wskazane jest rozpoczęcie suplementacji żelaza. O szczegółach proszę porozmawiać z lekarzem POZ.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy