Zapytaj lekarza

7 3 2 , 7 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów od dwóch tygodni po kuracji Izotekiem

Witam . Moim problemem jest wypadanie włosów od 2 tygodni, wypada mi ok 100 włosów przy każdym myciu, moje włosy są wszędzie. Boję sie że wyłysieje całkiem Jestem 3 miesiące po leczeniu Izotekiem . W czasie kuracji nie wypadały mi włosy prawie w ogóle wręcz przeciwnie miałam je bardzo ładne i mocne . Brałam 30 mg na dobę przez 10 miesięcy . Czytałam ze po kuracji mogą być takie skutki uboczne . Co robić ?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Leczenie łojotokowego zapalenia skóry

Łojotokowe zapalanie skóry to schorzenie dermatologiczne. Jego leczenie jest dosyć trudne. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o sposobach leczenia łojotokowego zapalenia skóry.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy