Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza wypadanie włosów po kuracji Izotekiem?

Wypadanie włosów i sucha skóra głowy po kuracji izotekiem Mam 20 lat i półtorei roku temu skończyłem terapię izotekiem. Od tego czasu zacząłem mieć problemy ze skórą głowy i w rezultacie zaczęły mi wypadać włosy. Byłem u dwóch dermatologów i ich terapie nie dały rezultatu: minoxydyl i szampon antyłupieżowy. Trycholog zalecił karboksyterapię, jednak i ona nie dała efektów. Proszę o radę.
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Refundacja leków na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Wymaga ona specjalistycznego leczenia. Jakie leki przyjmować przy łuszczycy? Czy są one refundowane? Obejrzyj film i dowiedz się więcej o kosztach leczenia łuszczycy.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy