Zapytaj lekarza

1 , 0 3 1 , 3 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wzrost ciśnienia w nocy u 40-latki

Witam, mam 40 lat, od kilku lat biorę rano Bisocard 2,5 z powodu podwyższonego ciśnienia. Z pomiarów jednak wynika, że w nocy wzrasta mi ciśnienie, rano mam wysokie i dopiero po tabletce spada aby wieczorem znowu się podnieść. Miałam holter ciśnieniowy, który wykazał, że w nocy mam podwyższone ciśnienie. Wydaje mi się, że powinnam przed snem brać coś obniżającego ciśnienie. Jednak lekarze twierdzą, że średnie dobowe ciśnienie nie jest złe i nie potrzebuję dodatkowej tabletki. Mieszkam w UK.
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie wtórne - przyczyny

Nie tylko nieodpowiednia dieta skutkuje wystąpieniem nadciśnienia tętniczego. Dr Piotr Gryglas, kardiolog, omawia czynniki wystąpienia nadciśnienia leżące po stronie genetyki.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Proszę zaufać opinii lekarza prowadzącego. W razie wątpliwości konieczna będzie wizyta kontrolna.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy