Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaczerwienienie twarzy i skłonność do rumienienia

witam, jestem po 2,5 miesiecznej kuracji axotretem(izotretynoina) dermatolog prowadzacy zalecil odstawic juz lek, pozostalo zaczerwienienie twarzy i sklonnosc do rumienienia, do tego pojawilo sie wiele nowych popekanych naczynek. co dalej? czy skora odzyska dawna zwyczajna barwa, czyli jasna a nie czerwona? czekam na odpowiedz :)
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Leczenie łysienia męskiego

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Z czasem objawy uboczne powinny ustąpić. Do tego czasu sugeruję unikać słońca i smarować twarz kremem z wysokim filtrem.

Pozdrawiam.

0

Dzień dobry. Proszę zgłosić się na konsultację do learza medycyny estetycznej. Lekarz po obejrzeniu stanu skóry i badaniu wdroży odpowiednie leczenie.
Bardzo pomocne sa zabiegi laserowe.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy