Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zanik miesiączki przy stosowaniu tabletek Zoley

Witam, brałam przez miesiąc tabletki antykoncepcyjne zoley przez nie zanikł mi okres wiec przestałam je brać po pewnym czasie gdy zaczęłam miesiączkować w miarę normalnie to było około 2 mies od przestania ich brania spałam z chłopakiem i się spuścił we mnie ta sytuacja wydarzyła się 2 tyg przed okresem i ten okres dostałam pod koniec lutego a teraz minął mies od poprzedniego okresu brzuch mnie boli i leci mi niby krew niby takie brązowe czy jest możliwość ze mogę być w ciąży ?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Czy w ciąży należy jeść za dwoje?

Istnieje ryzyko ciąży- proszę wykonać test ciążowy.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy