Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zatrzymanie krwawienia z odstawienia a stosowanie leku Mycosyst na infekcję

Witam, biorę tabletki antykoncepcyjne Lesiplus od 5 miesięcy i krwawienie z odstawienia pojawiało się zawsze w 3 lub 4 tym dniu 4dniowej przerwy. Teraz krwawienie nie pojawia się, dodam, że od ponad tygodnia zażywam lek Mycosyst, który ginekolog przepisał mi na infekcję. Żadnych innych leków nie przyjmowałam, nie mialam wymiotów ani biegunki. Czy lek Mycosyst mógł spowodować zatrzymanie krwawienia z odstawienia? Czy mogę wykluczyć ciążę?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Mycosyst może być przyczyną opóźnienia/braku krwawienia. Nie ma powodów do niepokoju. Jeśli jednak w kolejnym cyklu ponownie nie pojawiłoby się krwawienie z odstawienia, proszę wykonać test ciążowy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy