Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zażycie dwóch tabletek antykoncepcyjnych w czasie 4 godzin

Witam uprzejmie, wczoraj ok. 4 godzin po zażyciu tabletki antykoncepcyjnej (Yasmin) dostałam lekkiej biegunki. Ze względu na to, że to pierwszy tydzień brania tabletek dla pewności wzięłam jeszcze drugą z zapasowego blistra (bo nie miałam pewności czy pierwsza w całości się wchłonęła). Jednak nie wiem, czy dobrze zrobiłam i jakie ewentualne skutki mogłoby mieć przyjęcie zbyt dużej ilości tabletek - w tym przypadku 2 w przeciągu 4 godzin.

KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Witam! Przyjęcie 2 tabletek w ciągu kilku godzin nie powoduje groźnych skutków, aczkolwiek może dojść do nasilenia się niektórych działań niepożądanych wynikających ze stosowania tabletek antykoncepcyjnych np. tkliwości sutków czy bólu głowy. W opisanej sytuacji nie ma powodów do niepokoju. Pozdrawiam serdecznie!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy