Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka a wchłonięcie się tabletki antykoncepcyjnej

Stosuje antykoncepcje hormonalna w postaci tabletek dwuskładnikowych. Dziś przyjęłam około 13-stej piątą tabletkę z blistru(pierwszy tydzień), po czym około 15 dostałam biegunki i nie mam pewności czy tabletka zdążyła się wchłonąć. Więc przyjęłam kolejną z opakowania zapasowego również 5 tabltekę taką samą którą przyjęłam dzis około 13. Czy postąpiłam prawidłowo? Czy powinnam się dodatkowo zabezpieczać przez 7 kolejnych dni ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Renata GrzechociĹska
79 poziom zaufania

Witam.
Postąpiła Pani prawidłowo, Należy pamiętać tylko, że obecny cykl jest krótszy dlatego kolejny blister należy rozpocząć dzień wcześniej.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy