Biegunka po Pridinolu

Leczę się Schizofrenie. Biorę zastrzyki Fluanxol Depot 20mg/ml co miesiąc, oraz tabletki Pridinol 5 mg. Po Pridinolu mam biegunkę, ale biorę go bo po nim lepiej się czuję. Czy nie ma podobnego lekarstwa które nie wywołuje biegunki ?
MĘŻCZYZNA, 54 LAT ponad rok temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Warto zwrócić się do swojego lekarza psychiatry, który leki zapisał. Zna historię Pana choroby, a także wszystkie leki, jakie Pan przyjmuje (ewentualne interakcje) i będzie potrafił najlepiej dobrać dawkę i układ leków, tak by podtrzymać terapeutyczny efekt, a wyeliminować nieprzyjemne obawy uboczne.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0

Witam. Proszę tę sprawę omawiać ze swoim psychiatrą. Leki mogą wywoływać różne objawy niepożądane, ale to lekarz powinien Panu ustawiać leczenie. Czasem znalezienie odpowiedniej dla danego pacjenta komponenty leków trwa miesiące i wymaga rzetelnej współpracy lekarz-pacjent. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy